Kommersiellt jippo

Alla hjärtans dag är kommersiellt jippo. Säg vad ni vill. Jag är varken singel eller någon kärlekstörstande bitterfitta. Men om min man/pojkvän behöver en speciell dag för att bli tvingad att visa sin kärlek så kan det var. Inte nog med att han inte själv bestämt att idag ska jag minsann visa Åsa hur mycket jag älskar henne och uppskattar henne så jag vill så gärna köpa en blomma till henne. Dessutom om han skulle missa att han är tvingad att visa mig sin kärlek skulle det bli ett jäkla liv om att han inte älskar mig som inte ens kan köpa en blomma åt mig.

Tanken på att visa kärlek och göra det extra är fint. Men jag kan inte säga att en påtvingad blomma gör mig mer lycklig. En blomma av min kille när han själv har kommit på att han. vill det. Det är en annan sak. Det är riktig kärlek.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0