Inspirationsdag

I går var vi på julmarknaden i Hembygdsparken med våra produkter och sålde. Det var roligt och lärorikt. Verkligen något jag inte trodde jag kunde. Men som ni vet för att komma framåt måste man utmana sig själv. Och det gjorde jag verkligen igår!

Det var en fin och solig dag mesta tiden. :) Och något av det bästa är ju att jag själv får välja vem jag vill jobba med 👍

Idag bar färden åter till Kungsbacka tillsammans med Anna-Ida. Det var dags för inspirationsdag med recognition och föreläsningar 👏👏

Så härligt att få lyssna på inspirerande fantastiska människor.
Idag var det en man som gjort Iron man 4 gånger! Och hans fru som hatade idrott efter att ha blivit mobbad i skolåren. Som sedan spelade Allsvensk fotboll och idag jobbar som PT och hälsoinspiratör!

Vilka människor det finns. Att höra hur andra kämpar och kämpar och har öden värre än andra som ändå reser sig gång på gång som livet kastar skit. Som reser sig, kommer tillbaka starkare, gång på gång på gång. Som blir framgångsrika. För att de kämpar på och ALDRIG ger upp.

De se motstånd som "FÖRSPEL" till framgång.

Det är mitt nya favoritcitat. Helt underbart ju.

Våga drömma!! Våga följa dina drömmar och våga fortsätta. Sluta jämföra dig själv med andra och sluta tävla i vem som har mest att göra.

En UNDERBAR dag!! 🌟👏🌟🎅




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0