Back in business

Två dagar tog det för min mage att lugna sig med smärtorna. Två jobbiga dagar, för livet går ändå vidare så att lägga sig ner och vänta ut något är sällan aktuellt för mig. Men men man tar sig förbi och inser att man överlevde det också och förhoppningsvis har man till och med blivit lite starkare.

Idag ringde dom från förskolan och jag fick hämta lilla Azzarina. Hon var hostig inatt men visade inga andra täcken på något, så eftersom jag hade massagekunder fick hon gå till dagis i dag ändå. 1,5h senare ringde dom och sa att hon var otröstlig, hängig och inte så pigg. Bokade om mina kunder till senare, ringde hem mannen och sa att han får vabba under eftermiddagen och hämtade henne. När vi kom till bilen började hon busa och snacka massa i sin stol. Jodå visst, inte så pigg! Men men. Det fick ju och lösa det också.

Ni vet det finns bara två sorters problem: dom du kan lösa och dom du inte kan lösa. Om dom går att lösa, sluta lägga energi på dom, lös och gå vidare, dom du ej kan lösa, sluta direkt att lägga energi på dess. 😜😄

Hunnit med en runda till stallet också idag. Kul att få lite hästtid men kallt börjar det bli så underställer åkte minsann på idag.

I helgen står det jobb på schemat. Men först fredagsmys med lilla familjen och i morgon är det frukost date hos syrran för att planera hennes 35års fest. Planer kommer senare för att inte avslöja för eventuella släktingar som läser :) men jag lovar att det kommer bli galet spännande och roligt :)

Snart är det fars dag och du vet väl att du hittar alla presenter till honom hos mig :)

Bifogar en bild på ett förslag på paket :)

Glöm inte era pappor och män på farsdag ❤️😍

I detta paketet är det vår aloe shave: En rakgele som du kommer vilja låna ;)
En aftershave som är återfuktande och luktar gott :)
En deo som passar honom lika bra som henne. Mild doft och skonsam mot huden.
Levereras fint inslaget i cellofan om så önskas klart för att ge bort :)

Självklart går det bra att sätta ihop andra paket också :)

Beställ innan oktober är slut för säker leverans innan farsdag.

www.myaloevera.se/Agersten

Hoppas ni alla får en fin helg :)

Just det jag glömde nästan att berätta. På måndag börjar en utmaning med Forever som vara i 5 veckor. Om jag lyckas får jag inte bara en resa till Dubai utan också en månadslön extra från årskiftet och framöver. Wihoo!! Så alla ni som tidigare varit nyfikna på Forever, företaget eller produkterna, nu är det rätt tid att höra av sig :)
Heja heja nu kör vi :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0