Hårt jobb

Efter att ha jobbat hela dagen på mitt vanliga jobb var det dags att åka tillbaka till lokalen för att ordningsställa det sista. 
 
Åkte hem och hämtade pojkarna som varit nyfikna på lokalen länge. Äntligen skulle de få följa med och titta. Det var super kul tyckte de.... En liten stund! Men men det var väldigt roligt att ha de med iaf. Peter hade åkt med Azzarina till Kristianstad för att vara med på ett kalas, som jag tyvärr missade för jag skulle jobba. Men det positiva är ju att jag fick egentid med mina små knattar. 
 
Det var en del jobb att ställa ordning, flytta produkter och packa upp men skillnaden är ju att det är så roligt, så det blir inte jobbigt. Jag ser mitt egna företag som min chans till egentid. Det är min hobby, som ger mig en inkomst. För det är ju precis så det är. Det är så otroligt roligt att det inte känns som ett jobb. Och det finns bu ett ordspråk dom lyder " skaffa ett jobb du tycker är roligt, och du behöver aldrig jobba en enda dag i ditt liv" Något sådant i alla fall. Poängen är den iaf. Ha ett jobb du trivs med så känns det inte som jobb. 
 
Nu är det i ordning i alla fall och jag har inofficiellt öppnat. Officiellt öppnar jag på tisdag efter att jag haft min VIP på måndag. Det ska bli otroligt roligt att få visa mina nära och kära vad det är jag gör och var :) 
 
På måndag öppnar jag också för allmänheten mellan 16-17 att komma och hälsa på och få en bild över hur jag jobbar. Hjärtligt välkomna då :) Hör av er så får ni adressuppgifter eller skicka ett meddelande om att ni kommer. Jag tänkte bjuda på kaffe och fika, så bra att veta hur mycket som behövs. Men inget krav att höra av sig, och får ni med er någon i sista stund så är alla givetvis välkomna 😀👏
 
Efter att vi var klara lokalen tog jag med mig pojkarna och åkte till Mc Donalds. Kul att få lite egentid med dem, händer inte så ofta. Ännu mindre med en av dem i taget. Men ibland gör vi det. Annars får vi hitta på massa skoj allihop 😀👍
 
god kväll på er :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0