Invigning

Invigningen är nu över. Det var en fantastiskt härlig kväll. Jag började kl 16 med att ha en öppen visning. Då kunde alla som var nyfikna komma och titta på lokalen och höra lite om företaget. Det bjöds på fika och kaffe. Eftersom det är kanelbullensdag imorgon så hade jag bakat 150 bullar. 
 
Själva invigningen var sedan tillsammans med mina närmaste kl 18.00. Då var det mer fika, frukt och bubbel. De fick kika på lokalerna och höra en kort presentation om mitt företag och mina mål och drömmar. Det var en fantastisk kväll och jag tror att alla var nöjda. Tack till er som kom 😍
 
Tack till hela familjen för den super fina blomman :) 
Nu lyser lampan fint över skylten. 🌻
 
dagen började med en runda till öppna förskolan och BVC. Lillan har gått upp 175 g sedan senaste mätningen. Inte mycket på en månad men ändå på rätt håll. Skönt! 
Efter öppna åkte vi in till Ängelholm för att gå på stan. Azzarina somnade i bilen så jag passade på att köpa en mössa åt henne. När hon vaknade lekte vi lite på torget, fikade på espresso house och åkte sedan en runda till Hembyggdsparken och tittade på djuren och gungade. En väldigt bra dag alltså 😍❤️😍 
Tänk om jag fick vara varje dag, hela dagarna med denna lilla loppan 😀😍❤️
 
Ni vet de där spökena som bor i hjärnan och som tar över ibland? Har ni sådana ibland? De som talar om för er att ni inte kan, ni inte är bra nog, ni klara det inte, så kan du inte göra, gör så istället? Någon som känner igen dem? 
Jag är så trött på att dessa spöken hindrar mig. Jag är så trött på att de gör så att jag missar chanser. Missar möjligheter, missar lägen! Vet ni en sak som jag lagt märke till på sista tiden, varje gång jag kollar på en idrottsman. Alla de mest framgångsrika, har sett sig själv stå som vinnare långt innan. Förstår ni, de visualiserar hur de står där, den stora dagen och har vunnit. Förstår ni hur stark tankens kraft är? Tankens kraft hjälper dem hålla fokus, hjälper dem att ta sig förbi hinder och precis dit där de vill. Allt börjar med att de bestämmer sig för att bli bäst. De bestämmer sig för att bli bäst i världen, gör vad som krävs, oavsett, och blir bäst i världen. Som Johannes Hansen skriver så bra i sin bok " FUCK YOUR FEARS" och våga gå efter dina drömmar! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0