Lördagsmorgon

God morgon på er, 
 
hoppas ni hade en fin fredag och att ni sovit gott och är redo för en härlig lördag :) 
I detta hemmet är vi nyligen uppstigna och sitter och njuter av barnprogrammen. Mannen i familjen ska strax bege sig till affären för att komma hem med nybakade frukostbullar 👍👏 
 
Vi fick besök av Peters lilladyster igår. Hon ringde och undrade om fick komma på besök och det ville vi så gärna ju. Sedan ska stora pojkarna iväg på fixardag på scouterna med sin pappa. 
 
Massagen gick super bra igår. Kroppen klagade inte på att ha fyra på rad och sista kunden var positivt överraskad över min styrka 🙈😂 även efter tre innan. Perfekt. Det var en väldigt känslomässig dag igår. Överväldigande på något vis. Att jobba med massage och ha ett eget ställe till det är något jag drömt om länge. Det är väldigt mycket tack vare min underbare sambo. Utan honom hade det aldrig varit möjligt. Hans stöd och tro på mig och att han ger mig modet att satsa. Och sedan är det också tack vare forever och den inkomst jag får därifrån. Det ger mig mod att våga satsa utan att risker att förlora en massa ekonomiskt. Så tack till mina kunder som gör det möjligt att leva ut en dröm. 
 
Just nu går det väldigt bra och jag är så nöjd med mitt liv :) ❤️👏🌻
 
Nu kaffe och nybakade frallor ☕️😀 
 
ha en fin dag mina vänner. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0