Plötsligt händer det

God kväll på er fina människor där ute. Hoppas ni haft en fin dag och nu njuter i kvällens lugn. 
 
I morse vaknade jag av att klockan ringde. Vaknade med ett ryck och insåg att lilla Azzarina fortfarande låg i sin egen säng. Hon hade alltså sovit hela natten i sin egen säng. wow, inte konstig jag var full av energi och dansade mig genom dagen på jobb idag. 😀
 
Lillan var ledsen i morse igen när jag lämnade henne. Men personalen Försäkrar mig om att det brukar gå snabbt över. Hon hade ätit super bra, två portioner till både frukost och lunch. Härligt och skönt att höra 🍴🍼
 
I går var jag på en visning med Forevers produkter. Det var en arbetskamrat som bjudit in ett härligt gäng på fika och handspa. Hur trevligt som helst. Det var en väldigt trevlig kväll och visningen gick bra. Alla beställde minst vars en produkt så det bedömer jag som godkänt :) Nej men det är ju egentligen oviktigt, det är så otroligt roligt att få visa, prata och informera om produkterna. Att komma ut och fika och ha det mysigt och trevligt en stund, utan gnälliga barn och tjuriga gubbar 😜 Haha, nej då ganska lugnt hemma. 
 
I morgon är jag ledig från min jobb inom vården och ska äntligen få åka tillbaka och jobba i lokalen. Jag har fyra bokade kunder i morgon och det är mer än jag haft på en och samma dag innan. Det ska bli spännande och se hur det känns i kroppen efter dem. Alla är mellan 9-13. Sedan hämtar jag barnen och har hela eftermiddagen ledig tillsammans med dem. Är det bra väder blir det nog en tur till hembygdsparken. 
 
Nu har jag krupit ner i soffan under värmefilten och ska titta "bytt är bytt" sedan blir det att läsa lite och krypa ner i sängen. 
 
God kväll på er 😀



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0