Kanske kan bli frisk snart

Idag blev det vårdcentralen. Mest för Noels del då han har ont i halsen och feber. Tänkte att när vi ändå var där kunde de kolla i mitt öra också. Varit febrig och hängig sedan förra lördagen. Orkeslös och ont i örat. Eller mer en obekväm känsla, lock och täppt typ. Iaf.

Dom kollade i halsen på Noel och tog temp. Övervägde att inte ta halsprov men jag propsade på att det kunde dom väl lika gärna göra när vi ändå var där. Sagt och gjort. Dom hade egentligen inte tid med mig men eftersom vi ändå skulle vänta på Noels svar i 5 minuter så då passade hon på att kolla i mitt öra.

Domen blev halsfluss för Noel och extern otit (inflammation i hörselgångarna).
Penicillin åt oss båda några dagar.
Men nu vänder det förhoppningsvis och vi börjar bli friska igen :)

Men nu får gärna våren komma 🌸🌼🌺

Trotsade dock dessa sjukor och begav mig till stallet. Hade lovat syrran och kände att jag trots allt behövde komma ut en runda.
Gick riktigt bra att rida idag och hon kände väldigt harmonisk. Kul! Mocka och fixa tar sin tid och när jag tre timmar senare kom hem sov lilla dottern och det var dags att natta pojkarna.

Lite i slappe i soffan och ladda om batterierna för en ny dag med vab i morgon. Sedan massagekunder på kvällen, så det är bara att orka sig dit. 3 eller 4 kunder i morgon som väntar på en härlig massage.

Har fått höra av flera kunder att jag borde ta mer betalt för jag är så duktig 👍🙈😀 det är roligt att höra, men svårt att genomföra. Får kanske höja priserna lite efter sommaren när jag varit igån ett tag :D
God afton på er så hörs vi snart igen 🌼🌞🌺

Banan och kokospannkaka med honung
Varm choklad med vispgrädde
Hästarna i stallet
Penicillin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0