Mitt i natten

Ja nära nog iaf. Kl är 23.45 och resten av familjen har precis lagt sig. Ja så klart gick barnen och la sig efter fångarna på fortet vid 21.30. Men nu har mannen också lagt sig och lilla Azzarina som är förkyld och sover oroligt har somnat om igen.

Det är nu jag kan sitta helt ensam i soffan och bara andas. Se på va jag vill. Ja jag skulle ju kunna sova också och det ska jag göra snart med. Men ibland är det bara så skönt att vara ensam vaken. Och jag som aldrig varit någon morgonmänniska kan ju inte vakna extra tidigt och bara vara. Nej då får det bli nu mitt i natten när jag ändå är relativt pigg.

Helgen är full av aktiviteter som vanligt. I morgon blir det först bowling och lunch :)

På söndag är det andra trevligheter på egen hand men mer om det en annan dag.

Vi hade några dagar med vårväder och passade på att vara ute och leka lite. I morse var snön tillbaka.

Ha en fin helg på er där ute så hörs vi igen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0