Andra bullar

Japp idag har vi varit lediga jag och lillan. Så inga tårar vid lämning. Eller jo hon gråter faktiskt varje dag när vi lämnar brorsorna i skolan, men det går snabbt över när hon förstår att jag är kvar :)

Vi har lekt med duplolego, My little pony och spelat "Bobo" på pappas padda. Det är min typ av dagar det :) Skulle kunna ha det så varje dag. Vara hemmafru på heltid ;)

I kväll ska jag ha en visning med Forever och det är hela 12 personer som anmält sig. Ser väldigt mycket fram emot det. Det är alltid lika roligt att komma i väg på visningar och träffa folk. Speciellt när jag varit ledig under dagen kan jag ha gott samvete för att jag åker i väg på kvällen :)
Och så är det så fantastisk kul att träffa alla kunder, gamla som nya. Det är ju trots allt tack vare dem som jag fortsätter. Dem och mitt härliga team.

Och min dröm om att leva på mitt företag endast!!

Nu är det snart dags att hämta busarna på skolan så lillasyster ska snart väckas.

Ha en bra eftermiddag så hörs vi igen :)

Vad drömmer du om?? Hur vill du ha ditt liv? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0