Fort fort

Tiden bara flyger iväg känns det som och jag hinner inte med. Bloggande har det ej blivit mycket med. Men livet hinner jag med än så länge iaf. 
 
Nu har vi precis varit en vecka i Sälen på den årliga skidsemestern. En fantastisk härlig vecka med mycket mys, snö och skidåkning. Pojkarna har blivit så duktiga och åker ifrån mig med hästlängder. Sista dagen fick de två stora killarna tillsammans med sin kusin i samma ålder ge sig av helt själva ut i backen. Tillsammans med mobiler och en tid de skulle vara tillbaka. De kände sig så stolta och glada att få fixa helt själva. 
 
Massagen rullar på och bokningarna kommer in. Spännande och väldigt roligt. Målet är att under våren kunna gå ner i tid från vården och upp i tid med mitt egna företag. 
 
I morgon är det dags att bege sig mot jobbet igen efter att ha varit hemma sedan veckan efter jul. Planen var ledigt efter nyår fram till idag men åkte på en hemsk influensa i mellandagarna med hög feber, halsont och allmänt kass. Lyckades med nöd och näppe ta mig till mitt 1 års jubileum. 
 
Alltså 1 år med Forever. Vad har det gett mig då? 
* Mod att drömma
* extra pengar 
* Utbildningar och föreläsningar 
* Fester med rekognition för allt jag gör 
 
Och det viktigaste av allt PERSONLIF UTVECKLING. Det är svårt att sätta ord på hur men det känns i kroppen och det är energi, styrka, glädje och ja Lycka 😀👏✨ 
 
Har jag kommit dit jag tänkte, nej inte riktigt i mål, men jag är på väg, och jag ger inte upp. 
 
"If it dosnt make you smile change it" 
 
Vad är dina drömmar och mål inför detta nya år? 
🌻🌺✨
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0