Fredagsbus

Vi har en dotter som är en riktig teaterapa. Hon hoppar och skuttar och snurrar och spexar så fort hon får en chans. Så roligt att se henne med massa sprall i benen. Hon och Casper kanske startar ett band en dag 😂😍

Azzarina var lika ledsen i morse när jag lämnade henne. Men sedan sa pedagogerna att hon varit en pigg och glad Azzarina. Underbart att höra. Då kanske hon släpper loss sitt sanna jag även där 😍

När jag hämtade henne åkte vi och handlade kvällsmat och sedan hem och städade. Trevligt att ha helt nystädat och fint en fredagkväll :)

Kvällen har bestått av mys med lilla familjen. Och massa bus. Azzarina stod på golvet och hoppade och visade tydligt att mamma och pappa också skulle göra det. Sedan var det bara att följa efter. Hon skrattade och njöt. Finns det något bättre än glada barns skratt? 😍❤️😘

Nu sover mannen och dottern och jag sitter och planerar för närmaste framtiden. Börjar hända lite saker och det är så otroligt spännande just nu!! Wii, ser så fram emot detta året 😄🌟👏🌟👏




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0