Hjärtat blöder

När man ska lämna det finaste man någonsin har haft i armarna på någon annan.

Idag var det dags för förskolan efter julledighet i 3 veckor. Försökte prata om förskolan i går kväll och barnen som går där för att skapa lite intresse. Ja sa hon och nickade fint när jag frågade om hon skulle leka med den och den :)

Lämnade pojkarna och begav oss till förskolan lite tidigare än tänkt för att ha tid att stanna kvar en stund. Allt gick fint och vi lekte och pratade.
Sedan var det dags att säga adjö och berätta att mamma ska åka och jobba. Då brakade det loss. Azzarina blev hysterisk och klamrade sig fast i mig. Ville inte släppa min famn och jag fick med väldigt mycket motstånd få loss henne och lämna över henne till pedagogen. 😢 Hjärtat blöder 😢

Det jobbigaste är att vi ej ses mer idag för jag ska jobba i kväll på ålderdomshemmet och slutar först 21.30.

Men men nu är dom där och jag här och nu ska jag jäklar nyttja tiden ordentligt så att ingen enda minut på förskolan är förgäves.

Hej så länge :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0