Fullbokat!!

Yes, det är en skön känsla när almanackan är full med tider till olika saker. Nästa fredag är jag bokad på ett företag för massage och ska ha 10 personer. Spännande att se vad de tycker, om det blir fler bokningar efter och hur kroppen mår.

Har även några massage därutöver nästa vecka. På onsdagskvällen ska jag ha en smoothieprovning här hemma :) blanda drinkar och mixa bär :) ska bli spännande och roligt.

På söndag har vi loppis här i byn. Jag och en vän som dragit ihop och fixat. Ska bli kul. Måste bara hitta tid att få ihopa lite saker att sälja ;)

Efter loppisen är det VIP hos en ny tjej i teamet och sedan en ny VIP igen hos henne på torsdagen :)
Spännande händelserik och fullspäckat schema alltså.

Men först ska jag njuta av en härlig ledig helg :) nästan ledig iaf :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0