Mys

Igår var vi i väg med jobbet och lagade mat och hade lite teambuilding. Det var väldigt trevligt och ett roligt alternativ. Vi lagade couc monsieur till förrätt och fiskgratäng till huvudrätt. Vi avslutade med att åka till Burger King och köpa efterrätt. Våffla med glass och grädde. Mums :)

Idag var jag ledig fram till kl fem när jag hade en massagekund. Mys och vid med dottern hela förmiddagen. Vi lånade kusinen i samma ålder en stund också och lekte med. Azzarina blir så arg när han leker med hennes saker. Min säger hon, min, min, min. Svårt att bryta det där tycker jag. Nog en period bara men rätt jobbigt. Hon verkar ha en hel del humör vår lilla dotter, så vi får se hur det utvecklar sig. En bestämd dam är det iaf. :)

Grabbarna var hos frisören och klippte sig idag. Super duktiga var dom och berättade precis hur dom ville ha håret. Avslutades med lite härlig färg i.

Mannen och barnen sov när klockan var 21 idag så då blev det ostbricka, äpple och nötter med lite tända ljus i min ensamhet. Så nu sitter jag här. Ändå ganska mysigt att sitta här och kuckelura för sig själv :)

Just nu har jag ett super bra erbjudande. Om du är värdinna för en visning får du hela 30% rabatt på hela ditt köp och dina gäster får också rabatt på sina köp. Gör gärna av dig så berättar jag mer om det :)

Hej så länge och trevlig helg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0