Klänning klänning på nätet där...

Jisses vad svårt det här med klänning är. Letar efter den perfekta bröllopsklänningen. Ska den vara kort, lång, stor, smal, långärmad, vit, svart, blå eller orange kanske?! Inte så att jag lurar någon med en vit klänning iaf med 5 ben runt benen när det är dags att gå fram tillsammans med min blivande make. Men ändå. 

Det känns på någorlunda svårare denna gången. Jag hade en fantastiskt fin klänning förra gången som Martins mamma sydde åt mig då, när jag var höggravid. Bilder finns i arkivet från juli 2009. 

Klänningen denna gång känner jag kan ju inte vara sämre än sist. Vigsel sker utomhus och jag vill kunna dansa hela natten så det måste funka också. Den måste tåla att små barn håller i kjolen eftersom Adelie endast kommer vara 1år och 3 månader när vi gifter oss. 

Ja alltså ni hör ju. Vilket dilemma. Hade tänkt använda samma klänning som mina systrar haft och kanske göra om den lite. Men nu är jag osäker. Vill verkligen att klänningen och hela jag ska kännas wow. 

Oki, nog om det. 
Det som är fixat inför vår bröllopshelg är att Lokalen är bokad, även vigselplats som är på samma ställe. Musiken är till festen är också fixad och mat och tårta bokad med kocken på samma ställe. Kul. Några bitar är avklarde. Save the date kort är skickade och de flesta har svarat :) 
 
Igår kunde jag springa för första gången på väldigt länge. Ganska otroligt ändå med tanke på att jag satt i rullstol för 6 månader sedan och ej kunde flytta mig från rullstolen till toaletten själv nästan. Nu har jag iaf börjat gågga lite och det innebär att man joggar sakta och mjukt. Så dåligt! Äntligen! Vågen visar 7kg ner och jag har ca 13 kg kvar innan jag är på min dröm och målvikt. Det tar sig som dom säger. Sakta men säkert. 

Jag är också igång med massage igen och det är helt underbart att jag har kvar en hel del kunder. Även några nya som kommer vilket också är perfekt och roligt. Har en tillfällig lokal i Ängelholm där jag är varje fredag eftermiddag. Efter jul och nyår kommer det att bli en ny lokal inne i centrala Helsingborg. Där kommer jag vara 2-3dagar per vecka. Hoppas vi ses :) 
Ha en fin tisdagskväll så hörs vi igen snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0