Blogg igen

Ja vid är väl se hur länge det varar denna gången. Behovet av att skriva och bloggar menar jag. Ibland kommer lusten på och oftast försvinner den igen för jag helt enkelt inte känner att tiden finns där. Eller är det så att efter alla läxor är förhörd, högen med tvätt är påbörjad, maten lagad, barnen duschade och lagda till sängs så har jag helt enkelt glömt att jag skulle blogga 😂🙈 Ni som vet, ni vet.
 
I skrivandes stund sitter jag och ammar en sovande bebis. En väldigt förkyld moten flicka. Hostar och snorar. Stackaren har varit dålig i mer eller mindre en månad nu. Inte lätt att ha äldre syskon. 
Jag har precis lämnat in första uppgiften i skolan, ett email, på engelska. Hoppas att det får godkänt och att jag tolkar uppgiften på rätt sätt. Snart är det dags för oss att hämta hem storasystern från förskolan. Sen är det hem och mysa innan Casper som fyller 10 på söndag ska på scouter.
 
Leon ska laga maten idag. Igår var det Noels tur. Då blev det hamburgare i bröd. Idag står pasta och korv på menyn. 
 
 Kul att vara tillbaka så görs vi igen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0