Namngivning

god kväll, 
jag sitter just nu och planerar namngivning för lillan. Det är tänkt att den är den 29/9 så det är nästa söndag. Hög tid då lillan föddes den 17/5. Men vi har inte blivit färdiga med att skicka in pappren på hennes namn förrän nu heller. Vi var inte överens lika snabbt denna gång som förra gången.
 
Låtar ska planeras och dikter ska skrivas. Dekorationer ska planerad och likaså mat och eventuell efterrätt. Men vi ska ha en tårta I stället tänkte jag. Eller en kombination kan man säga med en pannacottatårta. Blir nog mums tror jag :) 
 
Tycker det är fantasiskt roligt att planera för kalas och fester. Förra helgen hade vi kalas för Casper som fyllde 10 år. Då ville han ha ett daidalos labyrint kalas med lite lekar och skoj. Det fick han så klart ha när han fyllde så stort som första 0an ändå. 
 
Lägger in lite bilder från det kalaset en annan dag då mitt internet på telefonen strular lite och det går ej att hämta dem på iCloud. Men dom finns på min instagram annars så länge om ni vill kika där. asa_the_musclewhisper. 
 
Kram på er så länge 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0