Tenta och fredagsmys

hej på er, 
I går skrev jag första tentan på min utbildning. Kursen heter branchengelska och resultatet blev 83.75%. Väldigt nöjd även om jag snubblade på målsnöret då gränser för VG som är högsta betyget var 85%. Men jag är nöjd med eTT G och att klara alla kurserna :) 
 
Idag är det fredag. Lillan var hostig och rosslig hela natten så jag har varit vaken med henne mycket i natt. Som tur var är Peter pappaledig varannan fredag så idag var det dags att vara hemma med oss. Så skönt! Han och stors dottern stack iväg en runda på förmiddagen till parken. När de var på väg hem ringde han och sa att de hämtar oss så blev det en runda till en asiatisk restaurang och käka lite lunch. Super gott och mysigt :) 
 
Jag och lilltjejen har hängt hemma i soffan mest idag. Börjat på programmen till namngivningsceremonin och kollat på Outlander. Har ni sett den serien? Så bra! Har börjat om nu och ser den igen. 
 
 
Syskonmys 😍❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0